ای خدا نه باابروکسی بازی کردم.نه بادل کسی فقط به خودت قس
ای خدا نه باابروکسی بازی کردم.نه بادل کسی فقط به خودت قسمت میدم به سربریده حسینت که نشون بدهدبزرگیتو وابروم مفت بردن نشون بده بیگناه هستم.وفوشاه که دادن بیگناه هستم نشون بده واگزارتون به گلویه بریده علی اصغر
- ۱.۴k
- ۱۰ مهر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط