{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای خدا نه باابروکسی بازی کردم.نه بادل کسی فقط به خودت قس

ای خدا نه باابروکسی بازی کردم.نه بادل کسی فقط به خودت قسمت میدم به سربریده حسینت که نشون بدهدبزرگیتو وابروم مفت بردن نشون بده بیگناه هستم.وفوشاه که دادن بیگناه هستم نشون بده واگزارتون به گلویه بریده علی اصغر
دیدگاه ها (۹)

.......

سلام صبح بخیر همه عزیزان دلم بفرماین صبحانه امیدوارم روز خوب...

......

هه چون بلاکی نه هه

پارت ۱بچه ها مثل همیشه داشتن تمرین می‌کردن مربی : بچه ها بیا...

نور سبزی در تاریکی

برده عمارت جئون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط