بایرن مونیخ قهرمان شد تبریک میگم به همه ی طرفدارای بایرن
بایرن مونیخ قهرمان شد تبریک میگم به همه ی طرفدارای بایرن و کسایی هم که مثل خودم بعد بارسا طرفدار بایرنن
بازی تو ۱۲۰ دقیقه ۰_۰ تموم شد ولی تو ضربات پنالتی ۴-۳ دورتموند رو بردند
اخی پپ چقد گریه کرد واقعا این مرد خیلی عزیزه هم برای بارسایی ها و هم برای بایرنی ها
بازی تو ۱۲۰ دقیقه ۰_۰ تموم شد ولی تو ضربات پنالتی ۴-۳ دورتموند رو بردند
اخی پپ چقد گریه کرد واقعا این مرد خیلی عزیزه هم برای بارسایی ها و هم برای بایرنی ها
- ۶۲۹
- ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط