چگونه چشم از تو بردارم....!
چگونه چشم از تو بردارم....!
که تو چشم بر من دوختی...!
چگونه از تو برگریزم...!
که تو مرا در بر گرفتی....!
چگونه تو را فراموش کنم....!
که تو مرا در یاد داری.....!
الهی.....
کنار دلم بمان ، که اگر تو نباشی ،
دلم که هیچ، دنیا برایم تنگ می شود......
که تو چشم بر من دوختی...!
چگونه از تو برگریزم...!
که تو مرا در بر گرفتی....!
چگونه تو را فراموش کنم....!
که تو مرا در یاد داری.....!
الهی.....
کنار دلم بمان ، که اگر تو نباشی ،
دلم که هیچ، دنیا برایم تنگ می شود......
- ۴۸۹
- ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط