{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تف به روزگار، بازم که تک دل ماروبرید...

تف به روزگار، بازم که تک دل ماروبرید...
دیدگاه ها (۱)

چقدرزیبا(تقدیم به شما)

حرف دل

حس خوب@@

دلبرانه

تف و حالد روزگار...

سلامتیه اونی كه میدونه اعصـــاب نداری . . . !          .میدو...

کاش تقویم روزگار پنج شنبه ای نداشت...کاش روزگار داغ بی مادری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط