{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه تو نباشی دنیایم قشنگ نیست

اگه تو نباشی دنیایم قشنگ نیست
دیدگاه ها (۵)

کلللللللللللللی

گرچه قلبم را شکستی ولی هنوز دوستتتتتتتت دارم

ღღღدنیا فقط اردیبهشتღღღ

خخخخخخخخ

نفهمیدم یهو چیشد، ولی به خودم اومدم دیدم زندگی وقتی تو نباشی...

من از اونایی نیستم که بگم اگه نباشی، می‌میرم؛ نه! من فقط می‌...

وای اگه نباشی..من میمیرم:)!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط