خدایا!!! اگه من نبودم این همه غم رو چیکارش میکردی ؟ ؟ ؟
خدایا!!! اگه من نبودم این همه غم رو چیکارش میکردی ؟ ؟ ؟
- ۲.۸k
- ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط