ﺑﺎﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﻢ ﻭ ... ﺍﺣﻮﺍﻝ ﺩﻟـــﻢ ، ﻏـﻤـﮕﯿﻦ ﺍﺳﺖ
ﺑﺎﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﻢ ﻭ ... ﺍﺣﻮﺍﻝ ﺩﻟـــﻢ ، ﻏـﻤـﮕﯿﻦ ﺍﺳﺖ
ﺑﯽ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻥ ، ﭼﻪ ﻋﺬﺍﺑﯽ ﺍﺳﺖ ... ﻋﺠﺐ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺍﺳﺖ !
ﺑﯽ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻥ ، ﭼﻪ ﻋﺬﺍﺑﯽ ﺍﺳﺖ ... ﻋﺠﺐ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺍﺳﺖ !
- ۷۳۴
- ۳۰ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط