{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بغضم گرفته وقتشه ببارم

بغضم گرفته وقتشه ببارم
چه بی هوا هوای گریه دارم
دیدگاه ها (۱)

._.

تو و من من وتوعجب بازی شیرینی.....

تو به من بگو دوستم داریگناه دروغش با من

.....

درک نمیکنم جدی چجوری به این هوای شاهکار میگید هوای خراباین ه...

.هوا هوای رفتنه، از خونه، از مجازی، از دنیا.

خیل خب بچه ها کاملش رو پیدا کردم وقتشه باهاش گریه کنیم😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط