{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو و من

تو و من
من وتو
عجب بازی شیرینی.....
دیدگاه ها (۱)

دوستت دارم

عشقم :نفسم

._.

بغضم گرفته وقتشه ببارمچه بی هوا هوای گریه دارم

عجب بازی بود

💙❤عجب بازی داشتیم دیشبا، بنازم بارسلونا❤💙همه تو کامنتا «بارس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط