{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بگین که فقط من نبودم که رو تلفظش تاکید داشتم😢😂💔

بگین که فقط من نبودم که رو تلفظش تاکید داشتم😢😂💔
دیدگاه ها (۲۱)

حوصلم پوکید😑بیاین دیه😢خسته شدما پوکیدم در این درندشت

بَر و بَچ

انقدر دوس دارم رو این پله قدم بزنم😂منتها خب😑بیخی ندونین بهتر...

فالوش کنین عچقموآیدیش😶🙈@K_popp

☆پامنی رو کشیدم ☆ ..داشتم درس میخوندم اونم مطالعات اجتماعی ح...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط