{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انقدر دوس دارم رو این پله قدم بزنم😂منتها خب😑بیخی ندونین ب

انقدر دوس دارم رو این پله قدم بزنم😂منتها خب😑بیخی ندونین بهتره
دیدگاه ها (۱)

بگین که فقط من نبودم که رو تلفظش تاکید داشتم😢😂💔

حوصلم پوکید😑بیاین دیه😢خسته شدما پوکیدم در این درندشت

فالوش کنین عچقموآیدیش😶🙈@K_popp

همه رو غیر صورتی دوس دارم ولی خب بازم...💙

بچع ها من پروفایلمو خیلی دوس دارم، ولی این ست رو هم خیلی دوس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط