{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کی از عربی بدش میاد.

کی از عربی بدش میاد.
اولین نفر خود منم
بچه ها دعاکنید
فردا خرابکاری نکنم خخخخخ
خدایا کمک
اول خدا..
بعد هرچی که خوندم خخ
دیدگاه ها (۱۶)

خداحافظی ها همیشه تلخ اند ولی شاید بعضی استثنا توشون باشه مث...

دقیقا خخخ خدایا فردا عربی وووااایییی

یلدا مبارک هورااااا

تلفیق انار شب یلدا با میوه جات خخخخ

پیوندی از جنس نقاب

از خوندن رمان لذت ببرید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط