خداحافظی ها همیشه تلخ اند
خداحافظی ها همیشه تلخ اند
ولی شاید بعضی استثنا توشون باشه
مثلا شروع یک زندگی دوباره
شروع روز های بهتر از گذشته
خدایا من امیدم به تو هست کمکم کن
ودر اخر خداحافظ پاییز زیبا
همیشه گفتن بهار اغاز زندگی و اغاز نو شدنن
ولی برای من فرق داشت برای من پاییز شروع دوباره وداشتن امید بود
خدایا شکرت
پاییز دوستت دارم منتظرت میمونم اگه سال دیگه زنده بودم
ولی شاید بعضی استثنا توشون باشه
مثلا شروع یک زندگی دوباره
شروع روز های بهتر از گذشته
خدایا من امیدم به تو هست کمکم کن
ودر اخر خداحافظ پاییز زیبا
همیشه گفتن بهار اغاز زندگی و اغاز نو شدنن
ولی برای من فرق داشت برای من پاییز شروع دوباره وداشتن امید بود
خدایا شکرت
پاییز دوستت دارم منتظرت میمونم اگه سال دیگه زنده بودم
- ۲۰.۵k
- ۳۰ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط