{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سپای خدای عزوجل را 😂😬

سپای خدای عزوجل را 😂😬
دیدگاه ها (۸)

بی جنبه ی بی ادبیات😒😜

تکون خورد؟؟؟🙄

آینه خرِ کیه😉😍😂

🤦‍♂️

هیچ پیروزی نیست جز از جانب خداوند عزوجل #شهید_تهرانی_مقدم

مهربانیت را شکر 🙏💚🦋شکر خدای زیبایم راشکر خدای رزاق راشکر خدا...

بانو آجین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط