{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من الان

من الان
نیاز
به یک
فنجان
بی حسی
مطلق دارم .
مطلق .
دیدگاه ها (۱)

بعدا ....لعنتی .کلمه ایکه نه ابتدا داردو نه انتها ...فعلا

چکاوک همیشه لحظه شماری میکنم برای امدنت .

وقتیمخاطب خاصی نداری فقط خودتی و خودت .

تنهایی خوب است ؟درست مثل ادمیکه به هیچ چیز و هیچ کسیتعلق ندا...

من الان نیاز دارم:>>🥲❤️‍🔥

کجا رفتین الان واقعا بهتون نیاز دارم 🖤❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط