{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنهایی خوب است ؟

تنهایی خوب است ؟

درست مثل ادمیکه به هیچ چیز و هیچ کسی
تعلق نداری .
دیدگاه ها (۱)

وقتیمخاطب خاصی نداری فقط خودتی و خودت .

من الان نیاز به یک فنجان بی حسی مطلق دارم .مطلق .

minmalA littlethinkYou areYou goYou're welcomeI lovedo you l...

زندگی ایا همیشه لبخند میزنی .

اینکه هیچ جا نباشی خیلی بهتر از اينکه که جایی باشی که بهش تع...

خودم درست کردم هشتک تنهایی تو خونه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط