{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

که من ندارمش و تکم چه بد هق هق هق

که من ندارمش و تکم چه بد هق هق هق
دیدگاه ها (۵)

خخخخ من سیب میخورم معلمم نمیفهمه

اینم فیلم گردش خانواده دیدمش خیلی با حاله

مثه سوزی جونم که دیگه ناراحت نیست

اره خیلی خوب میشه ها

چون تکم بانمکم🖤🙃

مردم‌برا آهنگشولی ندارمش😭

شانس ؟چیزیه که من ندارمش⠀⣾⠛⠛⠲⣤⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⡴⠞⠛⢻⡆⣿ ⠀⠀⠀ ⠙⢦⡀⠀⠀⣠⠞⠁ ⠀⠀...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط