{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اره خیلی خوب میشه ها

اره خیلی خوب میشه ها
دیدگاه ها (۲)

مثه سوزی جونم که دیگه ناراحت نیست

که من ندارمش و تکم چه بد هق هق هق

چه خوب میشه ها

ولی هیچ کس به من فک نمی کنه هق هق هق

اره مشتی...خیلی...خ...خ...خو......خوب بود......👍🏻

حق ترین چیز توی دنیا ادم پاره میشه سرشولی در اخر خیلی خیلی خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط