{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عصلا کی گفته مدرسه باز شده؟ عصلا کی گفته مدرسه وجود داره؟

عصلا کی گفته مدرسه باز شده؟ عصلا کی گفته مدرسه وجود داره؟
دیدگاه ها (۴)

من نموخوام برم مدرسه

مدرسه بو گندی میدهههههه

مدرسه ها باز شده بدبختی اغاز شده

هرکی اینو لایک کنه جبران میکنمhttps://wisgoon.com/pin/417117...

اصلا چرا مدرسه وجود داره همه درسا خیلی سختههه

قیمت اینترنت

ذذی😭مسخرم نکنینا!من طرفدار جمهوری عصلا نیستم..ولی نمیدونم چر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط