{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کوتاه میگویم دوستت دارم

کوتاه میگویم دوستت دارم
اما...
کوتاه نمی‌آیم از دوست داشتنت...

* دوستت دارم *

"MR"
دیدگاه ها (۲)

نیمه ی گمشده ام نیستی ک با نیمه ی دیگر ب جستجویت برخیزمتو تم...

گویی شاهرگ احساسم را زده اندبند نمی‌آید... دوست ...

فقط تو..."MR"

تو کنارم باشی همه چی خوبه..."MR"

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط