{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش عشق مثل اسمش بی‌نقص بود...

کاش عشق مثل اسمش بی‌نقص بود...
دیدگاه ها (۱)

احساساتی ک هروز ب گا میره..

بهم گفت همیشه کنارتم پس الان کجایی...؟

همه فکر میکنن احمقم ولی برای فریب دادن آدمها باید احمقانه رف...

تا وقتی لذت انتقام هس بخشش چرا؟

ای کاش بی نقص بود.....

قبلاً اسمش عشق بود..

هر زنی باید گوش بده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط