{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه حس قشنگیه وقتی میشی مَحرمِ دل یکی ..

چه حس قشنگیه وقتی میشی مَحرمِ دل یکی ..

یکی که بهش اعتماد داری ..

بهت اعتماد داره ..

از دلتنگی هاش برات میگه ..

از دلتنگی هات براش میگی ..

آروم میشه ..

آروم میشی ..

حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه ..

این حس مثل قطره های باران پاکه ..!!
دیدگاه ها (۲)

زندگیمی تووووووو

♡♡

برای عشــــــــــق تمنا کن ولی خار نشوبرای عشــــــــــق قبو...

ای جونم

#بفرست_براش♥ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤഽ❤️چه حس قشنگیهوقتی میشی محرم دل یکییکی ک...

:⚽️scenario Blulock

‏:⚽️scenario Blulock

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط