{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب سلامح

خب سلامح
نمیخوام بحث رو کش بدم ولی خب بعضی چیز هارو همه باید بدونن
هاروکا و اکیکو شماها منو بلاک نکردید منم شماهارو بلاک نکردم ولی خب ساکومی و شیکیموری بلاکم کردن پس این پست رو نمیبینن ولی خب اگه میخواید بهشون نشون بدید.
نمیخواید هم ندید برام مهم نیست

۱_ من قصد دعوا نداشتم
من قصد دعوا نداشتم فقط اومدم احساساتم نسبت به اکیکو و شیکیموری و ساکومی رو به ساکومی گفتم ولی خب اون قاطی کرد و کلی فحش بهم داد بعد هم به شیکیموری و اکیکو بحث رو لو داد و اکیکو هم اومد درباره ی بحثی که بین من و ساکومی بوده پست گذاشت شیکیموری هم اومد پیوی من و بهم فحش داد

۲_ فحش هاشون
شما ممکنه ساکومی رو یک دختر شاد و پر انرژی و البته حمایتگر ببینید ولی اون چطوری بگم...یه آدم دو روئه (حرف هام رو به عنوان فحش و تهمت درنظر نگیرید) توی ویسگون مهربون و برای همه حمایتگر ولی خب بیرون از ویسگون فقط به دوستای صمیمیش اهمیت میده پس کاملا کارش اشتباه بود که اومد به من در جواب حرف هام فحش داد و بعد هم قسمت هایی که من جواب فحش هاشو داده بودم یا همون قسمت هایی که به نفع خودش بود رو برای شیکیموری و اکیکو فرستاد و حتی باعث شد اکیکو پستی بزاره و به من فحش بده اکیکو خودش پست رو حذف کرده ولی من هنوز اسکرین شات از پستش دارم و میتونم فحش هاش رو ثابت کنم

۳_ گیر دادن به روح آبی یعنی نقطه ضعف من
من نقطه ضعفم روح آبیه و اونا بهش فحش دادن حتی ساکومی گفت "تو همه چیز رو به روح کصیت میگی ما به زنمون نگیم؟"
حرفش کاملا اشتباه بود و توهین به بزرگترش هم بود
من نقطه ضعفم روح آبیه و اگه کسی چیزی بهش بگه ممکنه اون جواب نده ولی من کاملا به دل میگیرم و از ته دل از اون کسی که به روح آبی چیزی گفته متنفر میشم

۴_ هاروکا
هاروکا اومده و خودشو توی بحث ما جا داده و بحث من و اکیکو ،شیکیموری و ساکومی اصلا به اون ربطی نداشته پس زیاد دربارش بحث نمیکنیم

۵_ تهمت ها
توی بخش تهمت ها ما با ساکومی،شیکیموری و هاروکا کاری نداریم تهمت هارو اکیکو به من زد ، به من گفت گاد آرتیست پرست، نژاد پرست،از خود راضی،لوس، مظلوم نما که من واقعا هیچکدوم نیستم نه خیلی از گاد آرتیست ها حمایت میکنم نه نژاد پرستم نه از خود راضی و لوس. ولی خب اکیکو پست های درد و دلم رو مظلوم نمایی در نظر گرفت و البته اون آرتم برای دتیز که هیدویی منو دیده بود و می‌گفت نازم رو از خود راضی بودن. در اصل من داشتم توی اون جمله ی "سازنده ام نازه ولی نباید جیغ بزنم..." که هیدویی گفت این رو نشون میدادم که هیدویی عاشق بچه هاست و بنظرش نازن

۶_ ربط دادن بحث قبل به جدید
من وقتی عصبی میشم خیلی چیز ها میگم
توی بحث با انیکو هم از دهنم پرید گفتم تنها غمش مرگ گربه و ندیدن یوتیوبر های مورد علاقشه و یوتیوبر ها برای پول اومدن
من واقعا بنظرم کارم اشتباه بود و از الان ازش عذر خواهی میکنم که به علایقش بی احترامی کردم ولی خب اون نمیتونه بیاد این رو به عنوان مدرک استفاده کنه

۷_ مدرک هام
من مدرک دارم درباره ی حرف های ساکومی،شیکیموری و البته اکیکو که اگه بخواید میتونم نشون بدم

همین دیگه
مشکلی دارید میتونید تو کامنت بگید
فقط میخواستم سو‌ءتفاهم نشه
همین دیگه
بای
دیدگاه ها (۱۱)

خب سلامح🗣بعد سال ها آرت🥀🥰غمم گین شد...😭هیدویییییییی چرا مردی...

حالمحالویدئوآف زدن جیزی رو حل نمیکنه پس ببخشیدا ولی...گور با...

خب سلام میخوام غر بزنم و البته یکم غیبت میدونم با این پست هم...

سیلام سیلام. این پارت خیلی از نظر من کککاااووااااییییی هست.😭...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط