خب سلامح
خب سلامح
نمیخوام بحث رو کش بدم ولی خب بعضی چیز هارو همه باید بدونن
هاروکا و اکیکو شماها منو بلاک نکردید منم شماهارو بلاک نکردم ولی خب ساکومی و شیکیموری بلاکم کردن پس این پست رو نمیبینن ولی خب اگه میخواید بهشون نشون بدید.
نمیخواید هم ندید برام مهم نیست
۱_ من قصد دعوا نداشتم
من قصد دعوا نداشتم فقط اومدم احساساتم نسبت به اکیکو و شیکیموری و ساکومی رو به ساکومی گفتم ولی خب اون قاطی کرد و کلی فحش بهم داد بعد هم به شیکیموری و اکیکو بحث رو لو داد و اکیکو هم اومد درباره ی بحثی که بین من و ساکومی بوده پست گذاشت شیکیموری هم اومد پیوی من و بهم فحش داد
۲_ فحش هاشون
شما ممکنه ساکومی رو یک دختر شاد و پر انرژی و البته حمایتگر ببینید ولی اون چطوری بگم...یه آدم دو روئه (حرف هام رو به عنوان فحش و تهمت درنظر نگیرید) توی ویسگون مهربون و برای همه حمایتگر ولی خب بیرون از ویسگون فقط به دوستای صمیمیش اهمیت میده پس کاملا کارش اشتباه بود که اومد به من در جواب حرف هام فحش داد و بعد هم قسمت هایی که من جواب فحش هاشو داده بودم یا همون قسمت هایی که به نفع خودش بود رو برای شیکیموری و اکیکو فرستاد و حتی باعث شد اکیکو پستی بزاره و به من فحش بده اکیکو خودش پست رو حذف کرده ولی من هنوز اسکرین شات از پستش دارم و میتونم فحش هاش رو ثابت کنم
۳_ گیر دادن به روح آبی یعنی نقطه ضعف من
من نقطه ضعفم روح آبیه و اونا بهش فحش دادن حتی ساکومی گفت "تو همه چیز رو به روح کصیت میگی ما به زنمون نگیم؟"
حرفش کاملا اشتباه بود و توهین به بزرگترش هم بود
من نقطه ضعفم روح آبیه و اگه کسی چیزی بهش بگه ممکنه اون جواب نده ولی من کاملا به دل میگیرم و از ته دل از اون کسی که به روح آبی چیزی گفته متنفر میشم
۴_ هاروکا
هاروکا اومده و خودشو توی بحث ما جا داده و بحث من و اکیکو ،شیکیموری و ساکومی اصلا به اون ربطی نداشته پس زیاد دربارش بحث نمیکنیم
۵_ تهمت ها
توی بخش تهمت ها ما با ساکومی،شیکیموری و هاروکا کاری نداریم تهمت هارو اکیکو به من زد ، به من گفت گاد آرتیست پرست، نژاد پرست،از خود راضی،لوس، مظلوم نما که من واقعا هیچکدوم نیستم نه خیلی از گاد آرتیست ها حمایت میکنم نه نژاد پرستم نه از خود راضی و لوس. ولی خب اکیکو پست های درد و دلم رو مظلوم نمایی در نظر گرفت و البته اون آرتم برای دتیز که هیدویی منو دیده بود و میگفت نازم رو از خود راضی بودن. در اصل من داشتم توی اون جمله ی "سازنده ام نازه ولی نباید جیغ بزنم..." که هیدویی گفت این رو نشون میدادم که هیدویی عاشق بچه هاست و بنظرش نازن
۶_ ربط دادن بحث قبل به جدید
من وقتی عصبی میشم خیلی چیز ها میگم
توی بحث با انیکو هم از دهنم پرید گفتم تنها غمش مرگ گربه و ندیدن یوتیوبر های مورد علاقشه و یوتیوبر ها برای پول اومدن
من واقعا بنظرم کارم اشتباه بود و از الان ازش عذر خواهی میکنم که به علایقش بی احترامی کردم ولی خب اون نمیتونه بیاد این رو به عنوان مدرک استفاده کنه
۷_ مدرک هام
من مدرک دارم درباره ی حرف های ساکومی،شیکیموری و البته اکیکو که اگه بخواید میتونم نشون بدم
همین دیگه
مشکلی دارید میتونید تو کامنت بگید
فقط میخواستم سوءتفاهم نشه
همین دیگه
بای
نمیخوام بحث رو کش بدم ولی خب بعضی چیز هارو همه باید بدونن
هاروکا و اکیکو شماها منو بلاک نکردید منم شماهارو بلاک نکردم ولی خب ساکومی و شیکیموری بلاکم کردن پس این پست رو نمیبینن ولی خب اگه میخواید بهشون نشون بدید.
نمیخواید هم ندید برام مهم نیست
۱_ من قصد دعوا نداشتم
من قصد دعوا نداشتم فقط اومدم احساساتم نسبت به اکیکو و شیکیموری و ساکومی رو به ساکومی گفتم ولی خب اون قاطی کرد و کلی فحش بهم داد بعد هم به شیکیموری و اکیکو بحث رو لو داد و اکیکو هم اومد درباره ی بحثی که بین من و ساکومی بوده پست گذاشت شیکیموری هم اومد پیوی من و بهم فحش داد
۲_ فحش هاشون
شما ممکنه ساکومی رو یک دختر شاد و پر انرژی و البته حمایتگر ببینید ولی اون چطوری بگم...یه آدم دو روئه (حرف هام رو به عنوان فحش و تهمت درنظر نگیرید) توی ویسگون مهربون و برای همه حمایتگر ولی خب بیرون از ویسگون فقط به دوستای صمیمیش اهمیت میده پس کاملا کارش اشتباه بود که اومد به من در جواب حرف هام فحش داد و بعد هم قسمت هایی که من جواب فحش هاشو داده بودم یا همون قسمت هایی که به نفع خودش بود رو برای شیکیموری و اکیکو فرستاد و حتی باعث شد اکیکو پستی بزاره و به من فحش بده اکیکو خودش پست رو حذف کرده ولی من هنوز اسکرین شات از پستش دارم و میتونم فحش هاش رو ثابت کنم
۳_ گیر دادن به روح آبی یعنی نقطه ضعف من
من نقطه ضعفم روح آبیه و اونا بهش فحش دادن حتی ساکومی گفت "تو همه چیز رو به روح کصیت میگی ما به زنمون نگیم؟"
حرفش کاملا اشتباه بود و توهین به بزرگترش هم بود
من نقطه ضعفم روح آبیه و اگه کسی چیزی بهش بگه ممکنه اون جواب نده ولی من کاملا به دل میگیرم و از ته دل از اون کسی که به روح آبی چیزی گفته متنفر میشم
۴_ هاروکا
هاروکا اومده و خودشو توی بحث ما جا داده و بحث من و اکیکو ،شیکیموری و ساکومی اصلا به اون ربطی نداشته پس زیاد دربارش بحث نمیکنیم
۵_ تهمت ها
توی بخش تهمت ها ما با ساکومی،شیکیموری و هاروکا کاری نداریم تهمت هارو اکیکو به من زد ، به من گفت گاد آرتیست پرست، نژاد پرست،از خود راضی،لوس، مظلوم نما که من واقعا هیچکدوم نیستم نه خیلی از گاد آرتیست ها حمایت میکنم نه نژاد پرستم نه از خود راضی و لوس. ولی خب اکیکو پست های درد و دلم رو مظلوم نمایی در نظر گرفت و البته اون آرتم برای دتیز که هیدویی منو دیده بود و میگفت نازم رو از خود راضی بودن. در اصل من داشتم توی اون جمله ی "سازنده ام نازه ولی نباید جیغ بزنم..." که هیدویی گفت این رو نشون میدادم که هیدویی عاشق بچه هاست و بنظرش نازن
۶_ ربط دادن بحث قبل به جدید
من وقتی عصبی میشم خیلی چیز ها میگم
توی بحث با انیکو هم از دهنم پرید گفتم تنها غمش مرگ گربه و ندیدن یوتیوبر های مورد علاقشه و یوتیوبر ها برای پول اومدن
من واقعا بنظرم کارم اشتباه بود و از الان ازش عذر خواهی میکنم که به علایقش بی احترامی کردم ولی خب اون نمیتونه بیاد این رو به عنوان مدرک استفاده کنه
۷_ مدرک هام
من مدرک دارم درباره ی حرف های ساکومی،شیکیموری و البته اکیکو که اگه بخواید میتونم نشون بدم
همین دیگه
مشکلی دارید میتونید تو کامنت بگید
فقط میخواستم سوءتفاهم نشه
همین دیگه
بای
- ۹۹۲
- ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط