یا ابوالفضل عاشقتم...
یا ابوالفضل عاشقتم...
مرسی که رومو زمین ننداختی و به دوستم کمک کردی!!
خدایا از توهم ممنون شکرت :)
از کسانی هم که برای دوستم دعا کردند واقعا تشکر میکنم.....
مرسی که رومو زمین ننداختی و به دوستم کمک کردی!!
خدایا از توهم ممنون شکرت :)
از کسانی هم که برای دوستم دعا کردند واقعا تشکر میکنم.....
- ۴۸۶
- ۱۲ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط