{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی حس داغونیه وقتی باورت نسبت به کسی فرو بریزه!!!!

خیلی حس داغونیه وقتی باورت نسبت به کسی فرو بریزه!!!!
خیلی سخته....!!
دیدگاه ها (۶)

داغووونم

با توووو خووووبه !!M.H

خیلی سخته بفهمی براش بی ارزشی :-(

یا ابوالفضل عاشقتم...مرسی که رومو زمین ننداختی و به دوستم کم...

خیلی سخته ادای محکم بودن ودربیاری ؛ وقتی توخودت فروریختی... ...

پارت ۵

وقتی باورت نمیشه:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط