من و مرحوم بروسلی خیلی با هم ایاغ بودیم.
من و مرحوم بروسلی خیلی با هم ایاغ بودیم.
پس به حرمت پدر اژدها و عزیزان زحمت کش معابد شائولین به چین زیاد گل نزنید
پس به حرمت پدر اژدها و عزیزان زحمت کش معابد شائولین به چین زیاد گل نزنید
- ۱.۴k
- ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط