{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگرمجبورباشم انتخاب کنم ببین دوست

اگرمجبورباشم انتخاب کنم ببین دوست
داشتنت یانفس کشیدن ازاخرین نفس
استفاده میکنم تابهت بگم 💑
دیدگاه ها (۱)

❣ جز کنارت، ✨ هر کــجای دنیا که باشم! ❣ غریبم...!!!

خیلی خیلی خسته ام کاشکی بمیرمم

اگه مجبور بودم، بین نفس کشیدن و دوس داشت تو یکی رو انتخاب کن...

***عشقِ تومثلِ هوایِ دَمِ صبح است،تازه ام می کند!کافیست کمی ...

های

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط