{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا زشت میشن نقاشیام خب ووووی

چرا زشت میشن نقاشیام خب ووووی
دیدگاه ها (۱۲)

‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌ +چرا فراموشش نمی کنی؟‌-زندگیتو دوس داری؟+اره خوب-...

• باهات‍ سَرد شُد؟• تَرکِت‍ کَرد؟• شَب‍ ها بِ‍ یادِش‍ گِریه‍...

تآ اخَر عُمرٺ بہ ریہ هآے دآغۅنَمـ مَدیونے لَعنَتی

کی رشتش گرافیکه؟ کسی هس ایا؟

دارم با سبک نقاشیام میکشمش-

نقاشیام هستن دیروز کشیدم چطورن؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط