{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دارم با سبک نقاشیام میکشمش-

دارم با سبک نقاشیام میکشمش-
دیدگاه ها (۱۱)

فعک کنم رو این بشر کراشم-🛐💔

منم ازینا😀✨️

ایده ندارم ارت بزنن پس بگویید

اینهمه چیز خوب، چرا این مسموم رفته اکسپلوررررررررربجهفچف۵۵ثا...

اِهم__کمی از نقاشیام ببینید🗿اس ۱۰ حوصله نداشتم خوب رنگ کنم ...

حاجی ۲:۳۷ دقیقه‌اس دارم میکشمش چشماش سختههههه😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط