{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

طبیعیه که دلم میخاد رل بزنم اما همزمان دلم میخواد سینگل ب

طبیعیه که دلم میخاد رل بزنم اما همزمان دلم میخواد سینگل بمونم؟
دیدگاه ها (۲۵)

صداش>>>>>

قصد حرف زدن تو ناشناسو ندارین؟

به اضافه یه سری ابای دیه... 🗿📿

بپرسید

آآره 'منزویم' دلم میخواد بمونم خونه ؛)

یعنی دلم میخواد بزنم بمیرههه

چهار نیم صبحدلم میخواد عرررر بزنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط