{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این عاغای خوشتیپ

این عاغای خوشتیپ
صب تشریف میارن خونمون😎
منم باید الان بخابم ک صب
بتونم باهاش پویا نگا کنم😭
دیدگاه ها (۷)

غش عاغااااا غششش😂 😂 😂 😂 منو مرده حساااب کنین😱

دوستم چ خرشااانسه😂

اوووف :|

اخمو *-*

۲ستاره و ۳ماه پارت۴۲یوری:چی گفتییی؟چطور جرعت کرده الان میرم ...

★کپشن مهم★درود بر تو ای دوست گرامیدمت گرم که کپشنو باز کردی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط