{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خُـدایــــــــــا

خُـدایــــــــــا
اَگـَر گــــُـناه مے کُنــــَـم یَعنـــــے ...

هَنـــــوز عاشِـقــَـت نَشـــــده اَم ...!


آخـــــــَـــر ...

عاشـــِــق کــِـــه روے حـَرفِ مَعشـــــوقش ...

حَرف نِمیـــــزَند ...
دیدگاه ها (۴)

فقط خــــــــــدا

تقدیم به اجی مهای مهربونم^_^ که دیگه به من نگه بی وفا:'(

خدایا . . .

خدایا شکرت بابت همچی

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط