{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الهی تو رو به تنهاییت اونکه در تنهاترین لحظه تنهاییم تنها

الهی تو رو به تنهاییت اونکه در تنهاترین لحظه تنهاییم تنهای تنهایم گذاشت در تنها ترین لحظه تنهاییش تنهای تنهایش گذار
دیدگاه ها (۴)

شب همگی بخیر!!! بوس بای♥♥

ﺧﯿﻠــــــﯽ ﺣــﺮﻓـــــــ ﺍﺳـﺘــــــــــ ... ﮐــــﻪ ﺗــــﻮ ﻫــ...

میشناسین خانومو ؟؟؟؟

اینجوریاااااااااس! ♥

در لحظه زندگی کن:)نه گذار کسی روزت رو خراب کنه حتی نزدیک تری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط