{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میشناسین خانومو ؟؟؟؟

میشناسین خانومو ؟؟؟؟
دیدگاه ها (۱۶)

الهی تو رو به تنهاییت اونکه در تنهاترین لحظه تنهاییم تنهای ت...

شب همگی بخیر!!! بوس بای♥♥

اینجوریاااااااااس! ♥

گور بابای غم! پدر سوخته!!! عوضی,!خخخخ فلان فلان شده!......!

من BTS نمیشناسم خوراکیه؟؟ جون داره؟؟؟ شما میشناسین؟؟شما میشن...

میشناسین همچین کسیو؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط