{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا دلم گرفته ونمیخوام دیگه باشم

واقعا دلم گرفته ونمیخوام دیگه باشم
دیدگاه ها (۱)

چرا خدایااااااااا

ازبچگی سوختیم هنوزم که هنوز....خوشیم چی بوده خدایا

مهربان باش

.

دلم می خواد ..انقدر مشت بزنم به دیوار تا دیگه حسی نداشته باش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط