{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ازبچگی سوختیم هنوزم که هنوز....خوشیم چی بوده خدایا

ازبچگی سوختیم هنوزم که هنوز....خوشیم چی بوده خدایا
دیدگاه ها (۱)

کاش میدونستی ودرک میکردی

بی نهایت

چرا خدایااااااااا

واقعا دلم گرفته ونمیخوام دیگه باشم

دل خوشیم تویی

الکی الکی خوشیم

هم سوختیم، هم لیوان شکوندیم🤣امتحان علوم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط