{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدمارو بیخیال...

آدمارو بیخیال...
دیدگاه ها (۳)

یا امام الرئوف...

میشه هرکس این عکس و دید یه متن کوتاه براش بذاره؟

اعتیاد مجازی...

پرسید: تازگیا چی میزنی اینهمه ارومی؟! گفتم...... قید ادمارو....

کاش میشد ادمارو نشناسم،چون وقتی میشناسمشون دیگه ازشون خوشم ن...

بیخیال هرکی بشم بیخیال تو نمی شم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط