غلامرضا صنعتگر صدایش را از دست داد...
غلامرضا صنعتگر صدایش را از دست داد...
خواننده "میشه ضامنم تو باشی" صدایش را از دست داد
همسر غلامرضا صنعتگر گفت: غلامرضا از نظر جسمانی حال خوب شده است ولیکن همچنان در صدای خود دچار مشکل است به طوری که صدای خود را از دست داده و هنگامی که می خواهد با اطرافیان صحبت کند یا می نویسد و یا با ایما و اشاره صحبت می کند.
خواننده "میشه ضامنم تو باشی" صدایش را از دست داد
همسر غلامرضا صنعتگر گفت: غلامرضا از نظر جسمانی حال خوب شده است ولیکن همچنان در صدای خود دچار مشکل است به طوری که صدای خود را از دست داده و هنگامی که می خواهد با اطرافیان صحبت کند یا می نویسد و یا با ایما و اشاره صحبت می کند.
- ۵۹۴
- ۱۴ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط