{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکس به طریقی دل ما میشکند...

هرکس به طریقی دل ما میشکند...
دیدگاه ها (۱۱۵)

...

چشم به پایان دارم...

تنهایی...

از ادما متنفرم....:'(

لعنت برانسانی که اینجوری دل میشکند🥹💔😔❤️‍🔥❤️‍🔥

بعضی بازی ها برنده ندارند؛مثل بازی با دلِ آدمها!چون شخصِ دلش...

♦️بعضی بازی ها "برنده " ندارند؛مثل بازی با دلِ آدمها..🔹چون ش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط