{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنهایی...

تنهایی...
دیدگاه ها (۱)

هرکس به طریقی دل ما میشکند...

...

از ادما متنفرم....:'(

سرد که باشی خواستنی تری...

ماتم تنهایی #تنهایی #تورک_اوغلی

یه روزی یک نفر ازم پرسید تنهایی کافه رفتیمن تنهاییکافه رفتمر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط