{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدانم چرا هوای اینجا ابریست

نمیدانم چرا هوای اینجا ابریست
ولی ٫باران٫ نمی بارد؟!
نسیم ، خنک تر شده این روزها
اما هنوز درختان
تن به سوسه ی پاییز نداده اند!!!
تک درخت حیاط کوچکمان
باد کرده انارهایش!
مثل بغضی که گیر کرده در گلو
و منتظر تلنگر است!
مادرم از بازار
پرتقال و نارنگی خریده بود
گذاشته بودشان در بشقابی چینی،
کنار لیمو شیرین ها
مادرم گفت هوا سرد است
تنت تب دار!
صورتت باد دارد!
چشمهایت پف!
لبخندی زدم به تلخی تهِ لیموها
فهمید انگار!
کنارم پهلو گرفت
سرم را روی دامنش گذاشتم
با دلهره صدایم کرد:
٫باران٫؟!
و من باریدم....🌧️



#پروانه_اکبری
دیدگاه ها (۳)

زندگی چیست؟(ب نظر من )زندگی یک بازی مرحله ایستمراحل اول مثل ...

ساکتم هیچ نمیگویم نمیخندماشک نمیریزم صدایم را خفه کرده ام می...

بگو آمین ☝🏻😍😉🙈عاشقانه های دنی زلزله😍❤

والاااااا 😍😉😁🙈عاشقانه های دنی زلزله😍❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط