اهالی بوداپست کفشهایشان را در ایستگاه مترو شهر گذاشتند
اهالی بوداپست کفشهایشان را در ایستگاه مترو شهر گذاشتند
تا آوارگان جنگی بیایند و آنها را بردارند . . .
.
تا آوارگان جنگی بیایند و آنها را بردارند . . .
.
- ۳۰۲
- ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط