حمید خیرخواه دبیر کانون بازنشستگان شهرستان گرگان: «مدتی ا
حمید خیرخواه دبیر کانون بازنشستگان شهرستان گرگان: «مدتی است وضع بهصورتی درآمده که کارگرانی که بازنشسته میشوند بهجای سنواتشان، معادل آن نوشابه دریافت میکنند تا در سطح شهر بفروشند.بسیاری از بازنشستگان این شرکت برای کسب درآمد مجبورند با ماشین دور بزنند تا نوشابهشان را بفروشند.
- ۵۲۳
- ۲۹ مهر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط