بعد از گذشت یکسال از زلزله کرمانشاه دولت هنوز زمینه اسکا
بعد از گذشت یکسال از زلزله کرمانشاه دولت هنوز زمینه اسکان دائم مردم زلزله زده رو فراهم نکرده است.درصورتی که داریم وارد دومین فصل زمستان بعد از زلزله میشویم.
r
r
- ۴۹۰
- ۲۹ مهر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط