{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه اولین تیم بریم رو سکو واسه گرفتن مدال چی؟

اگه اولین تیم بریم رو سکو واسه گرفتن مدال چی؟
دیدگاه ها (۹)

خدایا هوای پرسپولیسمونو داشته باش❤👐🙏

آلکثیر بخشیده بشه :

عجب حلوای قندی تو.

پیروزی و پرسپولیس نداره همه جوره گذاشتیم درتوناون تیمه هم تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط