{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صرفا جهت اندکی تفکر!

صرفا جهت اندکی تفکر!
دیدگاه ها (۴)

حالی برای گفتنِ دیوانِ شعر نیست...یک مصرع و خلاصه:"تو را دوس...

بعضی وقتها می گویم اگر شعر نبود، من چگونه می توانستم بدون آن...

صرفا جهت اندکی تفکر!

گاهی نگاهی.....

بدون شرح با اندکی تامل و تفکر ...

صرفا جهت خنده

صرفا جهت کپشن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط