سلام . دوستای گلم .... حیف نیست محیط به این خوبی ویس رو ب
سلام . دوستای گلم .... حیف نیست محیط به این خوبی ویس رو با مشاجرات کودکانه خراب کنیم , هر روز یکی به خاطر این قضایا قصد خداحافظی داره. بهتر نیست تمرکزمون رو بزاریم رو پستامون تا بقیه لذت ببرن و دوستیا گرمتر و بیشتر بشه نه سردتر و کمتر.
- ۹۳۹
- ۰۸ مهر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط