{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه که بودیم.......؟!

بچه که بودیم.......؟!
دیدگاه ها (۱)

شاد باشـــــن....

عاشق.....................

من زن بدنیا آمدم تا عاشق باشم و قلبم فقط با یک نگاه بلرزد سر...

دوستت دارم........❤

ولی اون زمانی که فقط یه بچه بودیم.....

ولی ما برای این حرفا زیادی بچه بودیم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط