{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرچی بگم که از ریاضی بدم میاد کم گفتم😂😂😂

هرچی بگم که از ریاضی بدم میاد کم گفتم😂😂😂
دیدگاه ها (۱۸)

خوشکلی و سرسبزی و انرژی مثبت😍😍

کارما میگه:همه‌چیز به یه دلیلی اتفاق میفته. زیاد فکر و خیال ...

😄😄

ساندویج سرد دوس دارین یا نه؟واسه اولین بار امتحانش کردم، دوت...

از جذابیت آرمان هرچی بگم کم گفتم

Draco Malfoy 🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط