{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوشکلی و سرسبزی و انرژی مثبت😍😍

خوشکلی و سرسبزی و انرژی مثبت😍😍
دیدگاه ها (۹)

کارما میگه:همه‌چیز به یه دلیلی اتفاق میفته. زیاد فکر و خیال ...

🔺قتل پدر خانواده به دست همسر و دختر🔹رئیس پلیس آگاهی البرز گف...

هرچی بگم که از ریاضی بدم میاد کم گفتم😂😂😂

😄😄

لطفاً کامنت انرژی مثبت

انرژی مثبت حس خوب زندگی 💚

لطفاً باکذاشتن کامنت زیبا انرژی مثبت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط